Followers

Ibu "BUTUH" Anak Untuk NAFSU

Monday, December 5, 2011

Astagfirullah..!!! itu saja yang mampu acu ungkap
saat menonton klip dalam youtube nie


Ianya lanjutan bacaan acu dari blog kak Azie
klik [sini] untuk baca kisah sepenuh nya

Photobucket


Copy dari blog kak Azie

"Seorang wanita bernama Ibu Sugiarti alias Dombret
dan anak lelakinya Ferry membuatkan pengakuan mereka
tinggal sebagai suami isteri sejak Ferry umur 20 tahun
(tidak tahu berapa lama hubungan itu berlangsung)

Photobucket

Apa yang boleh aku faham, Ibu Dombret pernah berkahwin 2 kali
dan ada anak 5 orang (Ferry anak yang sulong).
Kerinduan (kangen yang melampau, kata host tu) terhadap lelaki
yang disebut suami pertama yang meninggal menyebabkan dia melihat
Ferry itu sebagai suami.

Kerana tinggal di kawasan kampung yang jauh sesama tetangga
dalam daerah Perkapuran, tiada jiran dapat mengesan hubungan itu.
Memang terasa aneh pula bila kita mendengar jawapan selamba
dari mereka berdua tentang hubungan mereka itu."

Nie acu tampal kan klip tu untuk tontonan
semoga ianya menjadi pengajaran untuk kita semua






"..tapi saat saya melakukan penolakan
saya ditarik-tarik sama ibu saya..."

Apa punya ibu la...Nau'zubillah..





Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

4 xoxo:

Gimi said...

tau xpe...ramai juga yang post video ni dekat FB...memang la sangat sengal mak dy ni...anak tak nak pun paksa...

azieazah said...

Husband Kak Azie pun geli tengok. Dia tengok versi pertama jer. Pastu dia nyampah.

@cu SaYaNg said...

Gimi::

tu la pasal..nau'zubillah dapat mak macam nie

@cu SaYaNg said...

Kak Azie::

acu geram tengok mak dia
tak de langsung rasa bersalah
si anak tu nampak la jugak riak bersalah, si mak tu hepi saja leh senyum2 lagi...