Tuesday, January 19, 2010

Caya La Lu Bro!!!!!!

Edit Posted by with 6 comments
Wallaweiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....lu dah glemer bro...hahhahaa
acu terbaca cite mengenai lu kat
UTUSAN ONLINE...


lepas nie acu yakin bisnes lu confirm makin masyukkkkkk....
tahniah la....hikmah yg tersembunyi selepas lu berenti keja bro...

antara petikan dalam
UTUSAN ONLINE tu...:::




Blog yang pertama berkisarkan kepada pengubahsuaian rumah.

Blog yang boleh dilayari di alamat http://epoi8787.blogspot.com pastinya membuatkan anda akan kembali bertandang berkali-kali.

Laman sesawang peribadi milik Saiful Anuar Abdul Rani, 34, ini sememangnya satu blog yang harus dikunjungi. Ia bukan sahaja menampilkan tip-tip bagi mereka yang ingin mengubahsuai rumah malah memberikan beberapa maklumat yang berkaitan pengubahsuaian rumah.

Dengan menampilkan kerja-kerja pengubahsuaian yang pernah dilakukan, blog Saiful Anuar yang lebih dikenali sebagai DJ Epoi ini sentiasa dikunjungi pembaca, Ini dibuktikan melalui jumlah pelayar yang singgah ke blog ini. Setiap hari jumlahnya meningkat termasuk sehingga kini ia mempunyai 223 pengikut tetap.

Selain isi kandungan yang sarat dengan pelbagai maklumat yang berguna, blog DJ Epoi juga memiliki kriteria-kriteria sebua blog yang menarik. Antaranya aliran trafiknya yang tinggi, isi kandungan penulisan menarik, interaktif, kreatif dan penggunaan bahasa yang mudah.

Jadi tidak hairanlah sekiranya blog DJ Epoi menjadi pilihan pelayar-pelayar Internet untuk mendapatkan petua pengubahsuaian rumah atau khidmat beliau sebagai sebagai seorang kontraktor.

Ketika ditemui di Kuala Lumpur baru-baru ini, DJ Epoi ternyata seorang yang ceria selain tidak lokek untuk berkongsi ilmu atau apa sahaja maklumat untuk kebaikan bersama.

Pada masa yang sama, DJ Epoi menjelaskan bahawa blognya yang dibina dua tahun lalu itu berlandaskan minat selain ingin mengiklankan perniagaan keluarga.

''Sebenarnya saya memang meminati seni halus dan seni muzik sejak dari kecil lagi.

''Bagi merealisasikan minat tersebut saya mengolahkan seni muzik dan seni halus mengikut kreativiti sendiri dan akhirnya inilah (blog) hasilnya.

''Tetapi hakikatnya sudah tujuh tahun saya mengusahakan perniagaan pengubahsuaian ini bersama ahli keluarga yang lain,'' ujar bapa kepada tiga orang cahaya mata ini.

Selain itu, DJ Epoi juga tidak lokek berkongsi ilmu-ilmu lain yang diperoleh.

Ini termasuk pengalaman membawa anak bongsunya menerima rawatan di Institut Jantung Negara.

Anaknya, Afiq Safwan, lapan bulan, yang menderita penyakit jantung berlubang kini masih lagi mendapatkan rawatan sementara menunggu masa yang sesuai untuk menjalani pembedahan.

''Blog saya yang menampilkan baby Afiq sememangnya blog yang memuatkan semua kisah Afiq.

''Sekiranya semasa mendapatkan rawatan Afiq saya memperoleh ilmu baru, saya akan turut berkongsi dengan rakan-rakan pelayar Internet. Ia agar mereka yang mempunyai masalah yang sama dengan Afiq tahu apa yang perlu dilakukan sekiranya menghadapi masalah,'' kata DJ Epoi yang sering mengemaskini blognya selepas Subuh.


CONGRATULATIONS BIG BRO!!!!!!!




6 comments:

  1. Memang walaweiiii la Epoi ni.. kakcik tumpang bangga.. :)

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada dia juga.

    and thanks mendoakan family LOL k.
    banjir dah surut.

    thanks acu.

    love ya!

    ReplyDelete
  3. kakcikseroja::

    tu la pasal..acu bangga jadi kawan dia...hehehee

    ReplyDelete
  4. LOL::

    really???
    thanks GOD...
    my pelasure dear...luv ya too ;-)

    ReplyDelete
  5. fuyooo...bro epoi masuk mags?? wallawei.... (^_^)

    ReplyDelete
  6. Azrul::

    a'ah...glemer betul brader sorang nie...hehhee

    ReplyDelete