Friday, October 8, 2010

Thanks Darling VIC

Edit Posted by with 6 comments

Dah hampir seminggu acu tak masuk ke Opis
semua nye kerana kesibukkan menguruskan perihal
untuk konvokesyen yang akan bermula esok...

acu mendapat satu sampul pos ekspress..
tengok penghantar nye acu dah boley agak isi dalam nye

acu nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga pada VIC
sebab kirim kan acu souviner dari Pulau Tioman nie...
sangat cantik...acu suka...terima kasih ye sayang




6 comments:

  1. Ya... Selain SITI MURNI dan ACU, Kak Azie pun dapat yang serupa.

    Comel dan cute!

    ReplyDelete
  2. kak azie::

    owh ye ke??
    comel kan??

    ReplyDelete
  3. acu....konvo acu ke? atau acu jadi panitia / urusetia untuk konvo ni?

    ReplyDelete
  4. kak erisya::

    acu terlibat dengan keja belakang tabir je kak...konvo acu dah lama berlalu...terasa nak belajar semula bila tengok orang amik jubah konvo tu...huhuhu

    ReplyDelete
  5. azmiroy::

    tuan kena tunggu tuan punya badan jawab la ye..hehehee

    ReplyDelete