Over ke Okay??? klik untuk play video
About Me
- Darling Pya
- A simple girl, fun-loving person, like making jokes, easily to laugh (I suppose), like to help people, share stories. Well the bottom line is, I am just a simple Malay girl.
Blog Archive
-
▼
2013
(66)
-
▼
January
(11)
- WW70# Terima Kasih Atas Doa Dan Ucapan
- WW#69:: Rindu "Kampung"
- Makcik Yang Sempoi
- Things Not To Do In Masjid
- Video Lagi...Layannnnnzzzzzzzzzz
- Meh Tonton Video Nie
- Balik "Kampung" Sempena Tahun Baru
- Pelakon Cantik Ini Sudah Murtad
- Boleh Percaya Ke Dengan Tafsiran Mimpi??
- WW#68:: Rindu Semua Nie
- Happy New Year Everyone!!!!
-
▼
January
(11)
Darling's Popular Posts
-
Semalam petang balik dari keje acu saje je pi jenguk peti surat kat umah acu tu eh...ada surat la...emmm... tak sabar nak tengok isi dalam.....
-
Lupa CP nak share keputusan lepas jumpa doktor di Klinik Nefrologi pada 06-12-2021 hari tu. Appointment CP dengan doktor jam 2 petang. Sepe...
-
Sambil melayan FB ari ahad lepas acu tgk tv3...rancangan 3R isu yg di bincang kan ari nie "LAMBAT KAHWIN" sesuai banget....hahaha....
-
Bila nak kahwin??? Di sini orang bertanya Di sana orang menyoal Tak kira teman mahu kenalan Asyik-asyik itu je yang jadi bualan Begitulah na...
-
Tarikh:: 13-04-2012 (Jumaat) Sebaik urusan selesai di Airport Madinah [ sini ] kami dibawa menaiki bas terus ke hotel tahun nie acu menginap...
Melatah kot acu.....
ReplyDeletemakchaq::
ReplyDeletemana da dia latah
memang dia tengah hayati lagu inul tu makchaq :)
kah kah kah...
ReplyDeletekocokkkkkkkkkkkkkkkk..ah ah..
Daddy Ziyyad::
ReplyDeleteInul pun kalah...hahahhaaa
speaker takdak. tg kgambaq je. sikit punyer feeling makcik tu...
ReplyDeletemak ai acu.. betul ke idak makcik ni.. macam naik shehh.. huhuu..
ReplyDelete