Wednesday, January 12, 2011

Sayu

Edit Posted by with 16 comments
Tiba-tiba saja hati ni jadi sayu
air mata ni daripada tadi tak henti mengalir
macam-macam ada dalam kepala otak ni
entah lah....


p/s::gambar ehsan en.google


"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

16 comments:

  1. Darl.... Jangan la sedih.. Kalau hang sedih..Aku pon sedih... Hang selalu bagi aku semangat... Jangan la sedey2...

    ReplyDelete
  2. acu jangan ar sedih.....kalau sedih sangat mintak padaNYA ketenangan.

    ReplyDelete
  3. why dear?
    menangislah sayang kalau itu yang bisa melegakan kekusutan.

    tapi selepas ni kena happy2 tau.

    take care acu...

    ReplyDelete
  4. Ye.. menangislah sepuas hati.. sehingga hati menjadi tenang selepas itu. Kemudian jangan di fikirkan sangat ttg kesayuan tu..

    ReplyDelete
  5. (tak masuk rupanya komen yang kakcik hantar semalam)

    Sabarlah Acu - hidup ini memang begitu, ada waktu kita gembira ada waktu kita sendu. Ingatlah Dia yang sentiasa ada bersama kita. Semoga Acu tetap ceria seperti biasa kerana ujian sentiasa ada, cuma terpulang kepada kita untuk menanganinya.

    Senyum ya... Kakcik sayang Acu. :)

    ReplyDelete
  6. Eri-chan::

    insyaAllah..thanks dear

    ReplyDelete
  7. AzMask::

    ye kak..lepas nangis rasa puas ati

    ReplyDelete
  8. kakcik::

    terima kasih kak..acu pun sayang kakcik :)

    ReplyDelete
  9. aper diharap padi diseberang..

    padi kat mesia pown banyakk uoolss.. kehh

    ReplyDelete
  10. darling,
    why ooooo why hang bersedey nih! cer citer 3x!!!!!!! mai la lepak2 umah aku bila2 hang free......

    ReplyDelete
  11. aramis::

    tak dak apa lah yang
    sesekali terlayan feeling lak
    lama kita tak jumpa kan??
    aku pun rindu hang...

    ReplyDelete
  12. naper ni? sedih lagi tak hari ni??

    ReplyDelete
  13. NM02::

    skrg dah ok dah kak..hehehee

    ReplyDelete