Terharu nie dapat poskad raya
Terima kasih ye Shah..teman yang acu kenal melalui game Citiville di FB :)
About Me
- Darling Pya
- A simple girl, fun-loving person, like making jokes, easily to laugh (I suppose), like to help people, share stories. Well the bottom line is, I am just a simple Malay girl.
Blog Archive
-
▼
2012
(180)
-
▼
August
(20)
- 55 Tahun Merdeka!!!!
- Acu Bercuti Ke Eropah..Nyummy!!!
- WW#63:: Duit Raya Acu!!!!
- Syawal #3
- Syawal #2
- Syawal #1
- Ramadhan #27
- Selamat Pulang Ke Kampung Halaman
- WW#62:: Dari Negara Matahari Terbit
- WW#61:: Poskad Raya Pertama 2012
- Ramadhan #25
- Ramadhan #22
- Ramadhan #16
- Ramadhan #15
- WW#59:: Acu Bertemu Bonda Tun Lagi
- Ramadhan #14
- Food Walk:: Makan-makan di Kafe Batu Keras
- Ramadhan #11
- WW#58:: Apa Maksud Nya???
- Ramadhan #9
-
▼
August
(20)
Darling's Popular Posts
-
Semalam petang balik dari keje acu saje je pi jenguk peti surat kat umah acu tu eh...ada surat la...emmm... tak sabar nak tengok isi dalam.....
-
Sambil melayan FB ari ahad lepas acu tgk tv3...rancangan 3R isu yg di bincang kan ari nie "LAMBAT KAHWIN" sesuai banget....hahaha....
-
Lupa CP nak share keputusan lepas jumpa doktor di Klinik Nefrologi pada 06-12-2021 hari tu. Appointment CP dengan doktor jam 2 petang. Sepe...
-
Bila nak kahwin??? Di sini orang bertanya Di sana orang menyoal Tak kira teman mahu kenalan Asyik-asyik itu je yang jadi bualan Begitulah na...
-
Tarikh:: 13-04-2012 (Jumaat) Sebaik urusan selesai di Airport Madinah [ sini ] kami dibawa menaiki bas terus ke hotel tahun nie acu menginap...
0 xoxo:
Post a Comment