Wednesday, September 4, 2013

WW#79 Syawal #18 Eden Ke Kola Pilah

Edit Posted by with 8 comments
Tanggal 31... Bulan 8... 2013
acu follow kakak pergi kenduri nikah
anak saudara kepada abang ipar
di Kuala Pilah

Selain nasi putih, tuan rumah sedia kan nasi hujan panas



Di makan dengan lauk pauk nie







Nie ahli rombongan kami





Eh... baru terperasan tak de muka abang ipar acu lah

Nie gambar pengantin dengan saudara mara



Nie pula gambar pengantin dengan rombongan kami



Buah tangan daripada tuan rumah



Terima kasih tuan rumah
iskh... masih terasa lagi la kesedapan masak lemak cili api tu.. sodap..!!!






Photobucket

8 comments:

  1. Meriah kaler baju Acu tu, cantik.

    ReplyDelete
  2. suka laa tengok buah tangan tu..cantik...

    ReplyDelete
  3. Makan nasi hujan panas dgn lauk macam-macam mestilah sedap.

    Kakak nak buat masak lemak cili apilah petang ni Acu. Tergoda bila acu kata sedap:)

    ReplyDelete
  4. Masak lomak cili api..mmg sodap....

    ReplyDelete
  5. Kak JunAina::

    acu beli sebab baju tu colorful ala2 retro gitu..hehehehe

    ReplyDelete
  6. kak Ain::

    cantik kan?? bakul tu dibuat daripada suratkabar lama

    ReplyDelete
  7. kakzakie::

    aduh..!! mesti sedap kan akak masak??

    ReplyDelete
  8. amanda::

    tu la..tapi acu tak pandai masak :)

    ReplyDelete