Monday, January 25, 2021

Pulut Durian

Edit Posted by with 16 comments
"Bang Leh.. beli lah durian. Teringin la nak makan pulut durian"

Tiba-tiba petang Sabtu dapat mesej daripada abang


Nyummmy...!!!
2 bekas ni abang beli.. total harga dalam RM200++
Mahal nye la hai.. kata nye sebab belum musim.


So, pagi Ahad CP bersarapan di rumah abang.
Sangat tak sabar nak makan pulut durian πŸ˜‹




Kalau tak nak makan pulut durian, kakak ipar ada gorengkan ikan masin.
Makan pulut kelapa dengan ikan masin.



CP semestinye lah pilih pulut durian... Oh mai.... sedap nye....!!!!


Brrrrruuupppp...!!!!

Opppsss!!!!
Alhamdulillah... puas dapat makan durian 😁


Terima kasih daun keladi Bang Leh.
Ada rezeki nanti belanja lagi πŸ˜‰






16 comments:

  1. Sedapnya! Kalau buat kuah durian pun beshhh! Cicah roti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa kalau buah yang tawar, kakak akan buat kuah durian :)

      Delete
  2. suka pulut durian tp kena durian yg kuning hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. CP tak kisah kuning atau putih janji sedap..hehehe

      Delete
  3. sedapnya.. nampak banyak orang jual durian sekarang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat kampung CP ada sorang penjual je. Tu agaknye harga sedikit mahal :)

      Delete
  4. sedapnya, kt tempat sy ni dh nk habis musim tpi sempat juga merasa walaupun harga dia aduhh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahal kan?
      Tapi sebab teringin, pejam mata je lah hahaha

      Delete
  5. sedapnyer pulut durian.,
    kelmarin wak beli durian IOI tepi jalan pon sekilo dh rm38 huhuhu

    ReplyDelete
  6. Acuuuuuu.....kejam tau...sedapnya duriannnn

    ReplyDelete
  7. Wahh untung sangat ni, mintak je terus dapat. Lama tak makan durian dengan pulut..so sedap!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. kebetulan ada orang jual durian :)
      Betulll... CP makan bertambah hahahaha

      Delete