Friday, June 26, 2015

Hari Kesembilan Ramadhan 2015

Edit Posted by with 2 comments

Berbuka kat luar
Try restoran baru kat Keramat
Tree Steak House nama nye.. not bad!

Thursday, June 25, 2015

Hari Ketujuh Ramadhan 2015

Edit Posted by with No comments

Ini cerita semalam..

Penat menguruskan data bantuan khas untuk raya, badan rasa sangat penat..

Malas nak singgah bazar ramadhan so, sampai rumah bakar dua keping roti untuk juadah berbuka..

Lepas isyak tertido kat sofa
Tersedar je bunyi alarm kejut sahur

Tuesday, June 23, 2015

Hari Keenam Ramadhan 2015

Edit Posted by with No comments

Dah makan habis licin tapi tetap juga tak jumpa badak yang berendam tu.. ahaks!!

Monday, June 22, 2015

Hari Kelima Ramadhan 2015

Edit Posted by with No comments

Jari jemari yang lazat menu berbuka special
Beli je sebab tak pandai nak buat sendiri 😁

Sunday, June 21, 2015

Hari Keempat Ramadhan 2015

Edit Posted by with No comments

Alhamdulillah Cik Darling dah selesaikan yang wajib :)

Saturday, June 20, 2015

Hari Ketiga Ramadhan 2015

Edit Posted by with No comments

Daripada siang tadi teringin nak makan
Sekali hadap dua biji terus.. puas!!

Thursday, June 18, 2015

Pertama Ramadhan 2015

Edit Posted by with 6 comments

Cik Darling share kan menu untuk sebulan yang Cik Darling terima melalui watsapp
Mungkin boleh dijadikan rujukan untuk kawan2 😊

Monday, June 8, 2015

Kena Pandai Cari Masa

Edit Posted by with No comments

Banyak nye entri tertunggak
Macam2 Cik Darling nak cerita
Sekarang ni rasa masa sentiasa tak cukup

Sendiri tak pandai manage masa salah kan masa tak cukup pula
Iskh.. iskh..