Followers

Thanks A Lot Ujie

Tuesday, April 28, 2009

Semalam petang balik dari keje
acu saje je pi jenguk peti surat kat umah acu tu
eh...ada surat la...emmm...


tak sabar nak tengok isi dalam...terasa ada bende bulat kat dalam nye
bila koyak je...nak tau apa isi nye??
jeng...jeng..jeeeeeeeeeeeeeengggggg....ada nie

so sweet....cantik kan???
nie ikhlas dari ujie & abg botak nye tanda persahabatan
yg terjalin thru cyber nie...
acu terharu la ujie...
walau pun acu tak penah lagi bersua muka dgn ujie
tapi ujie antara kawan maya yg close dgn acu...

mana nak lekat kan nie ek...emmm...
acu lekat kat sini je lah....

boleh tengok selalu...
bila tengok selalu boleh la ingat ujie selalu kan...
bukan ingat abg botak selalu tau...

thanks a lot ya ujie & abg botak....
insyaAllah persahabatan yg terjalin nie akan kekal
untuk selama nye
and to all my blogger friends i love u all so much....

10 xoxo:

Fazemy said...

Wahhh bestnya Acu dpt hadiah. Sronokkan berkwn dgn org2 yang kita tak pernah jumpa. kwn di luar skop kehidupan kita. sgt indah:-)

@cu SaYaNg said...

yeah..memang seronok
dpt ramai kwn dgn blogging nie...

nurdaniella said...

acu, comel la bantal tu.. ngeee..

ujie said...

acu..tu bantal bucuk ko ker..he3..igat pesan aku..simpan tau untuk uat bukti anak cucu ko ti he3...

hysMan.. said...

yeyeahhh,acu dapat adiah..
nice wooooo....
nnt boleh panjangkan kat den plak..
hehee..
nak satu acu!!!
can????can laaaaa....

sakurasa 2 said...

wah bestnya dapt cenderahati..

@cu SaYaNg said...

nurdaniella::
bantal murah je kak daniel..beli kt psr mlm...comel mcm tuan dia kan??hehehehe

@cu SaYaNg said...

ujie::
bukan aaa...bantal tu aku peluk sambil lepak tgk tv...insyaAllah aku akan ingt pesan ko tu...

@cu SaYaNg said...

hysman::
nak bantal ke nak button tu?
kalau button tu x dpt le nk bg..acu pun ada satu je tp nk bantal nnt acu cari kt psr malam..tu pun kalau ada lg le..hehehe

@cu SaYaNg said...

sakurasa2::
a'ah...mmg best dpt cenderahati nie..terasa diri disayangi..hehehehe