Followers

Segala Kemahuan u, i Akan Penuhi..Asalkan...

Tuesday, November 23, 2010

"u tak nak ke hidup u kaya raya? dalam akaun ada duit beribu2..
kereta u i bayar kan setiap bulan..atau kalau u nak kereta baru
pun i boleh beli kan...segala bil u,i akan jelas kan..
segala kemahuan u i akan penuhi....
tugas u cuma melayan i saja..."



Wah..wah...seronok kan kalau tiba-tiba kita dapat mesej macam tu??
ya...bila baca dari ayat pertama hingga baris ke-4 terasa seronok saja
tapi bila baca ayat terakhir tu...ya ampun!! tak sangggup okay...

Mana acu dapat mesej tu??? cipta reka sendiri ke??
helo..tak main la cipta reka sendiri..
tu memang mesej yang acu dapat dari inbox acu tau
beberapa bulan yang lepas...

Dan bukan satu mesej tu saja yang acu dapat
ada banyak lagi mesej...malah ada mesej yang kategori 18SX punya
tak sanggup acu nak taip kat sini...nak termuntah bila baca


Ya...acu di goda oleh golongan yang sukakan kaum sejenis
kaum yang mengaku mencintai kaum hawa LEBIH daripada kaum adam
kaum yang mengaku membenci golongan kaum adam

Sebenar nya acu sendiri tak tau daripada mana perempuan ni
dapat nombor handphone acu..bila acu tanya, kata nya



"kalau dah minat, suka & cinta..apa saja i akan lakukan"


Eeeeeee.....seram pula rasa nya...takut pun ada
perempuan tu kata dia jatuh cinta lepas tengok gambar acu
daripada salah seorang kawan dia
perempuan tu kata dia suka perempuan badan berisi macam acu
tambah pula acu ni berkulit putih..jadi, dia jatuh cinta
dengan perempuan "gebu" macam acu...

Boleh dikatakan hampir setiap malam acu diganggu oleh perempuan ni
ada saja sms yang dihantar untuk menggoda acu...kebanyakkan 18SX
acu beritahu dia, acu ni perempuan "normal"...acu "geli" nak bercinta
sesama jenis....ibarat mencurah air ke daun keladi
dia tak pernah putus asa

Setiap hari tawaran dia tetap sama...
malahan kata nya, untuk pertemuan pertama dia akan bayar acu
sebanyak RM1000.00 asal kan acu sanggup "ringan-ringan" dengan dia


Tapi kalau acu sanggup melayan dia hingga ke bilik tidur
turut segala kemahuan tuntutan nafsu dia
segala kemahuan acu akan dipenuhi...beribu-ribu akan acu dapat
sebagai habuan melayan nafsu dia...

Mak oi...macam mana la nak "ringan-ringan" dengan kaum sejenis???
apa lagi la nak melayan hingga ke bilik tidur
tak dapat acu bayang kan acu nak melakukan semua tu dengan kaum sejenis
dengar pada tawaran memang "mengghairahkan"...hahahahaa
"syaitan" memang berbisik


"ala...apa salah nya..ringan-ringan saja...RM1000 tu...
siapa nak bagi free...terima je lah...lagi pun bukan boleh mengandung
kalau buat dengan kaum sejenis. tak risau kena tangkap pun.."


Fuhhhh!!! Alhamdulillah iman acu masih kuat
fikiran acu masih waras...nafsu acu masih lagi belum songsang
acu berjaya menepis semua godaan-godaan daripada perempuan tu

Dan sekarang ni Alhamdulillah gangguan dah tak ada
acu rasa acu ada buat dia kecil hati dengan acu...
mungkin dia merajuk...mungkin dia menyampah dengan acu
acu pun tak tahu apa yang membuat kan dia menjauh kan diri

Apa-apa pun seandai nya perempuan tu ada terbaca coretan acu kat sini
acu nak mohon maaf seandai nya acu buat dia berkecil hati
cuma acu nak tegas kan kat sini...kita boleh menjadi kawan biasa
tak mungkin untuk kita menjalin hubungan yang "lebih" daripada kawan
tapi Mr.EE cakap...jangan cari pasal...takut nanti lain pula jadi nya


insyaAllah acu tak mungkin terjebak dalam kancah cinta sejenis
dan acu harap perempuan tu faham...

acu minta maaf andai ada yang tersinggung bila baca coretan acu ni
acu cuma tegas kan mengenai diri acu saja...
tak ada kena mengena dengan diri orang lain...




p/s:: gambar ehsan En.GooGLe




"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

23 xoxo:

fazemy said...

Wahhhh peluang baik ni Acu...apa lagi pergila jumpa dia. 2,3 kali jumpa dpt 4 juta insafla. Hahahaha...mcm2 org ada. Eeeuwww!

Albert said...

Homosexual is SO WRONG

kakcik said...

Aduh... seram kakcik membacanya, Acu!

azwa_amani said...

huishh..manusia zaman sekarang nie lebih teruk dari zaman jahiliyiah....jahiliyiah tgok pun, agaknyer leh pengsan tgok manusia sekarang...

bgus awak menolak... :)

shaffique said...

ringan-ringan la membawa kepada berat-berat. berat perut.


My latest entry : Gambar Produk Apple Yang Dimusnahkan

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

heheheheh.... sanggup bayar berapa saja? Takm paham betul dengan selera org mcm ni... kalau duit dah banyak sgt, kenapa nak beli orang yang memang tak boleh dibeli? Kan banyak lagi org lain yg boleh dibeli untuk memuaskan nafsu. Yang tak hingin kat dia yg dia terkejar2. Tak paham sungguh.

Sofia Aimd said...

mintak di jauhkan dari orang cmni. geli makkkkk! hahaha.

cerpelai said...

Biar duit ciput, jangan jadi call girl..

I n n z said...

erk ?
geli nye org tuh .

@cu SaYaNg said...

fazemy::

kalau sempat taubat lepas 3-4 kali tu tak pe gak le...buat nye tak sempat taubat..tak pasal2 nabi tak mengaku umat..huhuhu

@cu SaYaNg said...

Albert::

Yes..Agree!!

@cu SaYaNg said...

kakcik::

baru baca kat sini dah seram?
agak nye kalau acu tulis semua isi kandungan sms2 daripada dia,mau pengsan agak nye kakcik baca..hehehe

@cu SaYaNg said...

azwa::

Alhamdulillah iman saya kuat lagi & nafsu saya belum "songsang" lagi..

@cu SaYaNg said...

shaffique::

masalah nye,yang nie kalau berat-berat pun tak akan membawa kepada berat perut...hehehee

@cu SaYaNg said...

VIC::

acu penah balas sms yang lebih kurang sama dengan ayat VIC tulis tu..kata nye selama nie selera dia dengan orang kurus tapi kata nye kali nie nak cuba yang badan berisi...

yang malang nye,perempuan berisi tu ada lah acu...uwaaaaaaaaaa

@cu SaYaNg said...

sofia aimd::

kalau saya tulis detail segala sms dia lagi awak geli nyah...hehehee

@cu SaYaNg said...

en.cerpelai::

insyaAllah selagi masih ingat Allah selagi tulah acu tak akan jadi call girl..

@cu SaYaNg said...

Innz::

geli kan???
nak muntah baca sms2 dia...

Sofia Aimd said...

choiii! mak tak rela you~~ tp setakat bace je kan.. bolela.

@cu SaYaNg said...

Sofia Aimd::

hahahaaa....nak muntah nyah kalau mak tulis keseluruhan sms2 dia...

hysman said...

makk oii..
naseb baek acu tak layan..
klu acu lyn takyah keje seumur hidup u...keje dok layan luar dlm die jer...
hehehehe..
ade jugak makhluk begini..
tak malu ke biliaw....
ish....
simpang malaikat 44...

~ tp acu sape nk kasi senang2 rm1000 tuu.. amek je lah...
hahahahahhaa.. :p

@cu SaYaNg said...

hysman::

banyak hensem muka nak suruh acu layan semata2 sebab seribu tu???
tak pe lah man...biar le acu tak kaya..tu lebih baik daripada nabi tak mengaku umat...naya weiiii

Dearie Pearls said...

hahaha...
lawak lol membacanya..
adei... mcm2 ar manusia nie..

banyak duit sangat, g ar cuti2 seluruh dunia...

alahai...
nk tergelak..
n3 ni lawak ar acu...