Monday, June 15, 2020

Selepas Dibenarkan Merentas Negeri

Edit Posted by with 12 comments
Cerita baling belakang 😁

Bila PM umum boleh merentas negeri bermula 10-06-2020


"Rabu aku nak balik Manjung. Pastu nak balik Kedah. Nak ikut tak?"


Bila abang tanya je macam tu, of course la Cik Pya nak ikut balik.
Terus Cik Pya mesej bos bagitau 10hb nak cuti.
Cik Pya apply cuti 3 hari.. hari Rabu hingga Jumaat.

So, pagi Rabu 10hb tu kami bertolak dari Amcorp Suite pukul 12 tengahari.
Alhamdulillah selamat sampai Manjung dalam pukul 3 lebih.


Rasa fresh bila dapat tengok dunia luar hahaha

Lepas lunch, abang keluar bawa Khairi potong rambut.
Balik tu, abang beli kan durian musang king 😋



Nikmat dapat makan durian.. hahaha

Rasa tak sabar nak balik Kedah esok.
Rindu keluarga di Kedah 😊



12 comments:

  1. durian skrg mahal giler., huhuhu

    ReplyDelete
  2. Sedapnya durian...tapi harganya memang harga 'raja'...

    ReplyDelete
  3. Raja buah.kalau bukan musim lagi mahal

    ReplyDelete
  4. The first time I see such a food: D I wonder how will be taste hehe :** Regards!

    ReplyDelete
  5. Wuih tampilan warna daging buah durian musangnya mantaap .. , kayak ada rasa menteganya ya :)

    ReplyDelete
  6. Unknown:

    Ye betul.. kat Kajang ni pun mahal orang jual.

    ReplyDelete
  7. Kakcik:

    Betul mak. Musang king tu kat sini orang jual sekilo RM50 ke RM60 huhuhu

    ReplyDelete
  8. windowtothebeauty:

    you must try it.. it's delicious :)

    ReplyDelete
  9. Himawan:

    Warna nya gaya warna emas gitu.
    Sebab itu harga nya pun mahal :)

    ReplyDelete
  10. febridwicahya:

    Harus datang ke Malaysia dong :)

    ReplyDelete