Saturday, January 5, 2013

Meh Tonton Video Nie

Edit Posted by with 2 comments
Video kat bawah nie dirakam kan semasa Majlis Perkahwinan
anak sedara acu; Hetty dan pasangan.
 
Bermula dengan khatam al-quran pada sebelah pagi 15 Disember 2012
kemudian nikah pada petang 15hb tu
 
Dan majlis persandingan pada 16 Disember 2012
 
Sudi-sudi kah lah tengok ye...jangan terkejut ada "Adibah Noor" nyanyi tau
 
 
 
 Kredit video pada anak sedara acu; Anuar





 
 
Photobucket

2 xoxo:

PCL said...

eh acu....mengigatkan pcl la hari bersejarah dlm hidup tu. untung zaman depa la ni ada camcorder sereba canggih., pcl tak mampoo masa tu..huhu., nak buat ulang sekali lg pon takleh dah..preparation tuk ank2 ja lah nanti, insyaAllah.

Unknown said...

biasa kalau ada majlis2 kawen kenalan rapat atau saudara mara ke PM tak lepaskan peluang juga utk berkaraoke...hehe

Followers