Followers

#Throwback #2015 Seharian Berkurung Di Bilik Hotel

Friday, March 4, 2016

Berkurung??

Ya.. ya.. Cik Darling berkurung dalam bilik hotel

Tak keluar ke mana-mana

Tak turun makan kat dewan makan bawah

Tak ikut kakak-kakak keluar shopping

Tak ada rezeki nak ikut rombongan ustaz panjat Jabal Thur
untuk melihat Gua Thur walau pun dah lama berhajat

Semua gara-gara Cik Darling period dan diri dalam keadaan
kena jaga pantang larang ihram

Terasa ni lah ujian paling berat untuk Cik Darling

Cik Darling kongsikan gambar-gambar yang Habib ambil
semasa dia ikut rombongan ustaz panjat Jabal Thur
diaorang naik selepas waktu Asar dan berkesempatan solat Maghrib
di atas Jabal Thur.. paling nikmat dapat solat sunat dalam gua tersebut

Tapi maaf gambar gua tu tak jelas sebab gelap

 photo Picture1_zpslm6bbzsz.jpg
 photo Picture2_zpshszfvoeo.jpg
 photo Picture3_zpsflol59us.jpg
 photo Picture4_zpslttwmuit.jpg
 photo Picture5_zpsqtf2gevp.jpg




 photo Picture6_zpshdgfa8t0.jpg
 photo Picture7_zps1kaehcsl.jpg






...to be continue...








Photobucket

2 xoxo:

Hanis Azla said...

As-salam cik darling pya,

Begitu rupanya pemandangannya di waktu siang.. akak naik dulu waktu malam.. jadi tak jelas sangat gambarannya.. TQ cik pya berkongsi gambar2 tu di sini..

shahran hanief said...

suasna indah.

Mwana tak larat mendaki biar anak2 ajer berjaya naik ke puncak dan masuk ke dlam Gua.