Followers

A1 GP MotorSport

Wednesday, November 28, 2007

Ye..ye...dapat bergambar dgn Alex Yong...
hensem nye dia...hehehehe
tapi spoil la gmbr tu...
dah baik dah aku lentok kat dia, mata lak p pejam
teruk betoi la acu nie...
kata org.."terlalu khusyuk menikmati keindahan Allah"
hehehhehe....

opss!!lupa lak nak cite kat mana aku jumpa dia...
macam nie...
ari ahad 25/11 lps, aku dpt 2 keping tket boifren aku bg
utk tgk A1 race...
aku ni mmg pantang dpt tket free...
walau bz mcm mana pun, aku akan pasti aku dpt p tgk race tu
so, ari ahd tu, dgn hepi nye aku p sepang bawa ank sedara aku..amzar
sian tul ank sedara aku nie, x penah smpai lg kt sepang tu...
iskh..iskh...nasib baik la ada acu nie...
sampai gak dia ke sana....CAYA LAH ACU!!!
hahahaa....



aku tggu smpai abis semua race...lebih kurang dalam kul 6.45pm abis semua nye
last race...Integra Cup..
tapi masa tu aku dah tak tengok
sbb masa tu boifren aku mai amik kami p ke pit...
so, dok kt belakang pit tu aku suruh la amzar ni b'gmbr
sbb bkn senang dia nk leh mai sepang tu...
masa dok b'gmbr tu la tetiba je Alex Yong sampai ke booth dia
apa lagi, sepantas kilat aku p jumpa dia
cakap nak b'gmbr...hehehhehee
acu memang cekap.... ;)




saksi kan le gambar2 acu n amzar kt sepang::




0 xoxo: