Followers

~keJe pARt TiMe~

Friday, November 2, 2007

Ari ni kat opis aku ada jamuan ari raya...
so, pg ni ckit bz le..tp aku x dpt nk tolong
pagi2 lagi bos dah bagi keje...erghhhhhhh!!! tensen nye...
lum sempat sarapan dah dapat keje :(
tapi ptg semlm sempat la tolong kejap
tolong kopek ikan bilis...nak buat sambal utk nasi lemak

tapi aku turun pun dah lewat dah
sebelum tu ada keje urgent nak disiap kan

x kisah la lambat ke cepat ke turun kan
yang penting nye ikhlas nak tolong....betoi tak???


barisan pengopek ikan bilis..dr depan : kak su, kak ikin & kak ani....


ni lak kak aida & che nah...sibuk nak posing ngn ikan bilis tu...


ni si ijad..jejaka paling rajin kat opis aku.tp tu la..org sibuk kopek ikan bilis, dia sibuk sms makwe dia..opss!! bukan makwe tapi tunang la...

gambar aku x de....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....sebab dok amik gambaq orang je...

0 xoxo: