Followers

keje..keje..keje...

Saturday, November 24, 2007

bz nye aku...
i've no time utk update blog nie...
but today aku curi2 gak masa login blogspot nie

aku rasa bulan ni ada lah bulan yg paling sibuk
no weken for november
asyik keje..keje..keje...
bak kata cite p ramlee..
"SELAGI BELUM TUTUP MATA...KEJE..KEJE..KEJE..."

tapi tu la kan if tak keje tak de duit
if tak de duit tak leh nak makan, bayar hutang, shoping, bagi mak...
emm..susah gak ek...
apa la acu nie...tak baik merungut
nanti buat keje tak ikhlas....

esok aku tak kira, aku tak nak datang keje
aku dah plan nak bawa anak sedara aku p tengok A1 kat sepang
mudah2 an ari ni siap la keje aku
kalau tak siap pun, aku tak nak datang esok...
ari isnin le aku sambung....hehehhehee




<-- dalam bz sempat lagi amik gmbr sendiri



<-- my computer screen...



<--partition depan meja aku...


<-- my old pc...

0 xoxo: