Followers

..BerilMu Berbakti..

Tuesday, January 22, 2008

Pelakon????
erk...acu jadi pelakon??
biar betulll????

ya betulll.....
acu dah jadi pelakon
tapi bukan pelakon profesional
pelakon amatur je....
berlakon untuk drama tempat keje acu je...

acu kena jadi Mak Esah...
ibu tunggal berusia 50++
ada sorang anak laki...bela kambing
emm...watak nye nampak simple
tapi susah gak nak bawa
sebab apa susah???
susah sebab acu tak pandai nak buat suara jadi tua
susah le suara comel nak jadi suara tua
hahahahahaaa....erk..comel ke suara acu???
semalam casting
pastu pagi tadi latihan...
tapi tak perfect lagi le...
ari kamis ni ada lagi latihan
shooting start minggu depan
kitaorang shooting kat sebuah kampung di Jenderam
kelakar lak bila tengok muka acu kena mekap jadi tua
agak2 nye macam tu la kot rupa acu kalu dah tua nanti
burok bebenor le....hehehehee....
<--barang2 mekap artis

<--Ni le hasil nye..hahahaa

<--burok nyeeeee....

<--Ni sebahagian pelakon tgh khusyuk dengar penerangan drp produser...hahahaha

<--Skrip cerita




1 xoxo:

fealize_eleanoer said...

berilmu la kamu sblm kamu diilmukan...

boleh ke?

heheh...