Wednesday, December 30, 2020

WW#146 Jalan-Jalan Ke Tasik Timah Tasoh, Perlis

Edit Posted by with 7 comments
Kejadian petang semalam.
Tasik Timah Tasoh sekarang ni dah cantik.





Boleh sewa basikal atau vespa untuk pusing tasik





Dengan Syikin dan Mimi

Luas lagi sebenar nye... tapi dah tak larat nak jalan.
Panaih lit lit oiiiii.... berpeluh ketiak 😅

Oh ya! Kalau nak bermalam kat sini pun ada disediakan chalet.
Penat bershopping di Pasang Besar, balik boleh singgah bermalam di sini 😊




7 comments:

  1. ada tmpt utk ootd...syok dpt pi tasik ..tgk view yg cantik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak juga tempat OOTD yang disediakan.
      CP tak pergi semua sebab panas terik.

      Delete
  2. Replies
    1. Kalau wak ke Perlis, boleh lah singgah ke sini.

      Delete
  3. Cantiklah kak CP Tasik Timah Tasoh ni. Ambil gambar memang cantik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye..sekarang ni dah cantik.
      Kalau dulu kosong je.
      Sekarang dah jadi port bergambar yang cantik

      Delete
  4. ni yang tngh viral juga kan.. hehe nanti p rumah kazen di Beseri boleh la nak terjah. skrng ni kasi orang ramai pi dulu hehehe..

    ReplyDelete