Followers

Semua Serba Baru

Tuesday, October 8, 2013

Semalam (07-10-2013) acu melangkah dengan penuh gaya
(bergaya sangat ke kau nie acu oi..) ke pejabat baru
Eh.. pejabat lama sebenar nya tapi acu yang baru masuk ke sini

Naik pangkat ke acu sayang???

Ramai yang cakap acu naik pangkat and of course diaorang cakap naik gaji
yang sebenar nya tak pun... pangkat tak naik apa lagi lah gaji
masih je sama jawatan, gred dan gaji seperti sebelum nie

Cuma acu di pinjam kan selama setahun di bahagian HR
bagi menggantikan pegawai kat sini yang telah ditukarkan ke Fakulti

Besar kan bilik acu???

 photo Picture2_zps1493a7a6.jpg

Terletak di tingkat tiga di bangunan pentadbiran
permandangan yang sangat menyedapkan mata memandang

 photo Picture3_zpse2c104ee.jpg

Hilang stress tengok pokok dan padang yang menghijau tu

Staf yang berada di bawah "seliaan" acu ada empat orang
Fuuhh..!!! pertama kali nie jadi ketua
selalu nya acu menerima arahan je
tapi kali nie selain menerima arahan acu kena bagi arahan pula

Sentiasa berdoa semoga acu mampu memikul
tanggungawab yang besar nie dengan sebaik nya

Doa kan acu ya :)






Photobucket

2 xoxo:

❤Kamsiah❤ said...

alhamdulillah...jgn buli2 org bawah ya hehe

JunAina said...

Pengalaman tu acu...moga lepas ni dapat naik pangkat.