Followers

WW#83 Model Kaunter

Wednesday, October 30, 2013

Dok belek-belek album dalam hard disk
tetiba baru terperasan satu habit acu setiap kali travel

Nie masa nak p Turkey tahun 2009

 photo Picture21_zpseaf7ce6b.jpg

Nie masa nak first time p Vietnam 2010

 photo Picture18_zps25cd5fdd.jpg

Nie masa ke Bandung bawa rombongan anak-anak saudara 2011

 photo Picture19_zps6ac03812.jpg

Nie lak masa nak ke Europe tahun 2012

 photo Picture22_zpsba5b28da.jpg

Nie masa Januari 2013 bawa family holiday ke Saigon

 photo Picture23_zps2a09a2a8.jpg

Nie yang terbaru masa ke Taipei Jun 2013

 photo Picture17_zps059627ad.jpg

Tu sebahagian yang acu perasan la
korang perasan tak apa persamaan gambar-gambar tu??

Persamaan nya kan


Acu suka bergambar depan kaunter check in...!!!

So, boleh tak nak gelarkan diri "model kaunter"..??? hahahahahaa






Photobucket

12 xoxo:

JunAina said...

Model buat iklan free eh...hehehee...

makchaq said...

Boleh 3x...

comei.... sesuai jadi model...

Kalau makchaq jadi model jamu sakit pinggang ngan sengai tulang boleh kot..he he

Kakzakie said...

Sebab baru nak berlepas kan fresh lagi.. nak jadikan memori senang ingat.

CikPuanTatie said...

takpe.. bukti pergi. hahahaha. btw, im ur new follower. tengok kita macam ada minat sama iaitu melancong. =)

nyanyisunyi said...

memula akak ingat cara pegang beg hihi

Wak Gelas said...

aiseehh wak xleh nk tenokk gmbr2 lar fulakks.,uHUUu

Acu Sayang said...

Tolong promote syarikat penerbangan tu kak jun.. hehehe

Acu Sayang said...

Model plussize boleh la mak chaq.. hehehe

Acu Sayang said...

Betul tu kakzakie :)

Acu Sayang said...

Betul tu cikpuantatie.
Thanks sudi folo. Will folo u back :)

Acu Sayang said...

Hahaha.. kan tajuk dah tulis tu model kaunter :-p

Acu Sayang said...

Uiks nape wak??