Followers

RiAnG riA d SunWaY LaGooN

Wednesday, December 12, 2007

Semlm cuti bufday Sultan Selangor
acu plan nak rileks2 je kat umah
tapi petang isnin tu anak sedara acu call
diaorg dari manjung dtg KL
sebab abg acu ada seminar kat sunway
so,diaorg stay kat sunway tower
dari ari ahad smp le ari rabu

anak2 sedar acu ajak acu p sunway lagoon
emm..bunyik cam best
acu pun dgn tak pikir banyak
terus je setuju...hehhehee
dah lama gak acu tak p sana

dalam kul 8.30am, acu pun siap2 le nak p sana
sebelum p tu call diaorg dulu
kot2 ada bende yg diaorg nak acu beli kan
my sister in law suruh beli sarapan je utk diaorg
so,acu pun beli le nasi lemak lauk telur + sotong 4 bungkus n
nasi kerabu rendang daging 2 bungkus

on d way nak p sana acu lalu ikut astro
tapi jalan jam kat serdang raya
almost 1 jam acu tersangkut dlm jam tu
nak tau tak sebab apa jam
polis buat roadblok
ya Allah..rasa nak marah je
tapi apa nak buat tu dah tugas diaorg
sakit nye ati...tapi pendam kan je lah

acu sampai sana dalam pukul 10am lebih
lepak makan2 dulu kat hotel
tengok drama 'BUTAKAH CINTA'
dalam kul 12pm baru kitaorg p sunway lagoon

ramai nye umat manusia
tiket pun dah mahal sekarang nie...
RM45 /adult
...RM30/child
semlm kami p 8 org..4 budak + 4 dewasa
so, total kena bayar utk tiket RM300
perghh!!!300 tu....mahal nye
tapi luckily bukan acu yg bayar
abg acu yang belanja...hehehehehe
tq abg Leh

lepak mandi kat dalam tu sampai pukul 4pm
lagi pun masa tu ujan dah mula turun
balik lepak kat hotel sampai le lepas maghrib
pastu p sunway pyramid lak
ronda2 ngn diaorg
pastu layan tgk wayang...cite 'NANA TANJUNG 2'
abis dalam kul 11.05pm
acu terus balik umah

ari ni diaorg mai tido kat Mines Resort lak
sebab abg ada keje kat putrajaya
so,mlm ni kalu acu tak kena stayback mgkn acu p jumpa diaorg
pastu layan ronda2 kat dalam Mines Wonderland la pulak