Followers

MCR LivE T0uR

Monday, December 10, 2007

Helo frenz...
uish..lama betul acu tak update blog nie
apa nk buat bz
kebetulan lak network kat opis nie...eeee....
tak tau nak ckp camne lah...
teruk gile....

ni kira nasib acu baik
dpt login blog nie...
nie kira 1st entry acu utk bln Dec nie...
teruk nye la haiii....

tak byk bende yg jadi kat acu bulan nie
sebab acu memang bz dgn keje je...
perghhhh...acu jadi minah workaholic la....
hahhaaha.....cam tak cayo je....

tapi kan malam tadi, acu enjoy gile
acu p konsert My Chemical Romance Live Tour
memang best gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
memang enjoy....walau pun ujan renyai2
tapi tetap enjoy...
penganjur siap sedia kan baju plastik utk penonton
(nasib baik le baju tu muat dgn acu..hehehehe..)

tapi cam biasa le
acu beli tiket yg murah nye la
hahahahaa....
tu je yg acu mampu...huhuhu....
paling murah harga RM103 tapi acu guna kan no X-pax yg di pinjam
so, dpt le 30% disc...tinggal le RM73 je...

acu p sana dgn anak sedara acu...abg yeh@ashraf
ramai anak2 sedara acu yg minat MCR nie sebenar nye
tapi apa nak buat
kebetulan abg yeh je yg ada dekat dgn acu
yg lain semua kat kedah
balik kampung..maklum la cuti sekolah....
padan muka diaorg semua...hahahhaa

memandangkan acu nie seorang insan yg baik ati..
(uppsss!!ye ke..)
acu beli kan la t-shirt MCR sorang satu...
tu je la pengubat frust diaorg...hahhahhaa




<--ni le baju ujan yg penganjur bagi













0 xoxo: