Followers

KLCC

Tuesday, December 18, 2007

After ronda2 kat Putrajaya
kitaorang p makan kat KLCC
iskh...jauh nye acu bawa diaorg ni makan
mcm le kat area putrajaya tu tak de kedai makan
hehehe...saje je nak bawa makan kat situ

kitaorang p makan kat Madam Kwan's Restaurant
ramai betul orang makan kat situ...
we have to wait 10 minutes baru dapat makan...

1st time acu makan kat situ
so,amik masa gak le nak belek2 menu yang ada

acu makan dumpling soup noodles + black Jelly ice
habib makan Ipoh Kueteow Soup + black jelly ice
abg yeh makan nasi lemak + choc milkshake
anuar, amin + amzar makan fried rice + vanilla milkshake


not bad la makanan kat situ
tapi kan masa bil sampai, kitaorg semua terkejut
total semua RM147++
erk...gilosssssss betul....
acu sebenar bukan le tak penah makan dengan harga
yg macam tu..lebih pada tu pun penah makan
tapi acu rasa macam tak berbaloi bayar RM147++

untuk Malaysian food...

emm...tapi tak pe lah
demi anak2 sedara tersayang,acu tak kisah
asal kan diaorg hepi....
sedih je bila acu dengar habib cakap
"NI 1st TIME KAMI MAKAN KAT KEDAI MAHAL"
sian je acu dengar....
nanti bila diaorang datang,insyaAllah kalau ada rezeki diaorg

acu nak bawa diaorang p makan kat Chili's Grill & BAr
feveret restoran acu....
i luv chicken crisper & shanghai wing
sedap nye...emm...nyum..nyum...

0 xoxo: