Followers

Kalau Ini Betul..Dia Memang Lelaki Bodoh!!!

Friday, February 11, 2011

Biasanya orang buat pembedahan plastik untuk jadi lebih cantik

tetapi

sebaliknya seorang pemuda Brazil terbalik pula....
dia tidak bersyukur dengan wajah yang sempurna dicipta Allah dengan
menukar mukanya kepada muka anjing atau manusia berkepala anjing
dengan membuat pembedahan

Mamat ni buat pembedahan dengan bangkai kepala anjing
yang dilekatkan ke mukanya...
kata orang bangkai anjing tadi akan membusuk sebab darah anjing tidak boleh
sebati dengan darah manusia..

Gambar yang diambil daripada kotak email acu



Bodoh kan??? muka dah hensem sanggup nak tukar jadi anjing...
Dunia semakin gila !!!!







"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

15 xoxo:

Amieynna Amin said...

isyh bodoh btol..
xbersyukur lak tu..
perubahan lak dr manusia ke binatang..
ape la manusia ni..

ummiarissa said...

terkejut saya!pening tiba-tiba tengok gambar tu...

Seksi Bani said...

aku sebenarnya kesian kat anjing tu!
yer ler, tak pasal2 dapat sorang manusia bodoh.. adoii!!

starsyeea said...

OMG! is this for real...? elok2 muka hensem nak jadi anjing kenapa la...mental breakdown ek?

syukur dgn apa yg Tuhan beri...alhamdulillah...

fiqkbe said...

eeuuuww!! geli gila tgk. bleh berfungsi ke muka anjing dia tu?


1 kamera lomo dan 4 jelly lens utk dimenangi dalam "Splashy Moment" contest:

http://meandkbe-mylifestarthere.blogspot.com/2011/02/contest-splashy-moment-by-fiqkbe.html

yampe(^,^) said...

ad juga org mcm tu. aiseyh.

Eri-chan said...

MasyaAllah.

erisya nor said...

acu:sesungguhnya ada golongan manusia yang tak tahu erti syukur

gadisBunga said...

bodoh!

ini budaya barat yang org timur nak ikut sgt agaknya???

akuzle said...

aduhhh...rasa nk muntahhhh...uwekkk...uweekkk!!

hysman said...

bodoh,sengal,bebal,dungu....
ape lg?
huh...
bg je la muka ko kat aku..
klu taknak..
grrr....

fazemy said...

Bodohnya orang ni. Mesti mati tak lama kemudian ni akibat komplikasi. Eeee makin hari makin bangang manusia ni. Haih!

azmiroy said...

memang dia ni bodoh, bodoh, bodoh ayat itu saja yang paling layak buat dia..

::FAIZ FARISH:: said...

bodohnya dia ni... muka lawa nak jd anjing watpa? bodoh betul..

goNn said...

eh tp btul ke? cm xcye plak dye sgup tkar wjah jd anjing