Followers

Saman Sudah Bayar...hoyeeeeeeeeee

Thursday, February 24, 2011

Semalam acu check saman acu kat MyEG
nasib baik ada 2 saman saja...
jumlah saman yang acu kena bayar RM180.00


Sebagai seorang anak Malaysia yang baik
acu pun bayar saman acu pagi ni...
jadi, sekarang saya sudah clear...bersih...suci..murni..hehehee


Pada kawan-kawan yang belum jelaskan lagi saman
cepat cepat lah bayar ye...
sebab selepas isnin nie (28/2/2011)
dah tak ada diskaun lagi dah...kena bayar full

Nak check saman??? klik kat link [sini]


Photobucket
"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

2 xoxo:

The Red Rambutan said...

@cu - alhamdulillah, sejak kembali bekerja di Malaysia dan sejak aku mula mula dapat lesen memandu, belum pernah kena saman lagi. Lagipun pun hari hari aku tumpang kawan aku, takkan polis nak saman aku kan? koh koh koh

@cu SaYaNg said...

En.Red::

kalau saman jugak,kasi potong kapala polis tu la...