Followers

Pulang Ke Malaysia

Friday, March 25, 2011

Setelah 11 hari berada di Tanah Suci
dah sampai masa nya untuk acu pulang ke Malaysia
pulang dengan membawa sejuta kenangan di sini
pulang dengan membawa sinar baru dalam hidup acu
pulang dengan harapan untuk memula kan hidup baru
pulang dengan harapan apa yang dipohon akan dimakbulkan

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Alhamdulillah...sepanjang acu berada di Tanah Suci
tidak sekali pun acu mengalami masalah kesihatan
dan memang itu yang acu pohon kepada Allah

Acu mohon diberikan kesihatan yang baik sepanjang berada di sana
sebab acu nak jaga mak...
kalau acu sakit, macam mana acu nak bantu mak..
dan Alhamdulillah Allah makbul kan..

Kakak, abang & mak acu ada mengalami demam
dan batuk ketika berada di sana..

Tapi sehari sebelum balik, acu di serang batuk-batuk "kecil"
hari Khamis 17 Mac, badan dah mula rasa tak sedap...
gara-gara hujan di Tanah Suci...

Photobucket

Naik saja flight malam tu, acu terus "pengsan"
sepanjang penerbangan acu tidur saja...
bangun cuma waktu makan...tu pun tak boleh nak telan sangat
suara memang langsung "hilang"...huhuhu

Sampai Malaysia pukul 8.15malam 18 Mac 2011
kakak acu & family dah sedia menunggu...
syukur badan kembali okay sekejap
dan isnin 21 Mac sepatut nya acu mulakan kerja
tapi terpaksa acu MC...sebab tak larat...


Photobucket

Tamat sudah cerita perjalanan acu ke Tanah Suci
maaf lah kalau ada yang bosan dengan entri ni :)



Photobucket
"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

8 xoxo:

fazemy said...

Haih..x bosanla. baru nak start baca. Org kata pergi Mekah ni x sama mcm kita pergi melancong kat tempat2 lain. feeling dia lain sgt. Berdoa smoga ada rezeki unt ke Mekah satu hari nanti. AMinnnn...

@cu SaYaNg said...

Fazemy::

absolutely rite my darling
perasaan nya tak sama seperti acu melancung ke Europe...

insyaAllah acu doa kan satu hari nanti emy pun dapat sampai ke sana :)

mahfudzah said...

beruntungnye dah jejak kaki ke mekah..saye bile la agak2nye kn

@cu SaYaNg said...

mahfudzah::

insyaAllah...satu hari awak pun akan sampai ke sana :)

Dearie Pearls said...

pengalaman yang akan segar di ingatan kelak....

gadisBunga said...

terima kasih atas pemberian tasbih berkilau tu Acu. terasa macam tanah suci memanggil2 je sebab GB gantung dalam kete! :D

@cu SaYaNg said...

Pearls::

yes..akan kekal hingga akhir hayat :)

@cu SaYaNg said...

GB::

sama2...mana tau ada rezeki GB ke sana pula lps nie :)