Followers

Buah Tangan Dari Korea

Thursday, April 14, 2011

Acu dapat FM dari Korea...cute kan???
bertambah lagi koleksi FM acu
ni FM Korea yang kedua acu dapat...


FM ni acu dapat daripada Kak Mide
dia baru saja balik dari Korea isnin lepas (11-04-2011)
kali ni acu tak dapat ikut dia ke Korea
sebab "cuti" acu tak mengizinkan...huhuhu

Baki cuti acu cuma tinggal 12 hari saja lagi....http://www.emocutez.com
12 hari tu pun dah "fully booked"...uhuk..
iskh...masa ni la terasa sikit nya peruntukan cuti tahunan
yang Kerajaan bagi...hehehehee http://www.emocutez.com

Selain Korea, bulan Julai ni dia nak ke India
pun sama juga..acu tak dapat nak ikut...
kecewa...sebab acu memang nak sangat ke India
tapi bila kawan-kawan dah plan nak ke sana tahun ni
acu tak dapat ikut pula...sedih... http://www.emocutez.com

Tak mengapa lah...tahun ni tak ada rezeki sangat nak ikut
insyaAllah tahun depan kalau ada rezeki..
acu akan kembali turut serta melancong bersama diaorang...
owh...Europe..moga impian menjadi kenyataan tahun depan...amin...




Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

3 xoxo:

kakcik said...

Cuti Acu berapa hari setahun? Cuti kakcik pun tinggal 20 hari - bulan 5-6 nanti nak ambil 5 hari untuk menjelajah Sabah. Aduh! cukup ke agaknya sampai hujung tahun...

@cu SaYaNg said...

kakcik::

setahun 25 hari je kak..
aritu dah g umrah amik 13hari..tu yg tinggal 12 hari je lagi...

gadisBunga said...

cuti saya la yg paling sedikit. huwaaa!!!!