Followers

Jantan Gila Seks!!!!! (◣_◢)

Tuesday, April 12, 2011

Email bodoh yang acu dapat::

"Hai… Sy lan… x tahan sngt2 tgk awk….
Nak sy hangatkan… mis call la no ni.. 012***1754"

&*^%@#*...gile!!!!!!
ikut hati nak saja acu publish kan no handphone dia
sial punya jantan!!!!!!





Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

14 xoxo:

kakcik said...

Itu takdak akai punya worang.. jangan layanla amoiiii! :)

@cu SaYaNg said...

kakcik::

tak layan pun...geram!!!

al-lavendari said...

betul2 tak sopan !

@cu SaYaNg said...

en.al::

tau tak pe...kurang ajar!!

NM02 said...

ahai... sangap sangat ker.. adeii

@cu SaYaNg said...

NM02::

dah terlampau gersang la tu

gadisBunga said...

kite sunatkan dia lagi sekali, nak?

@cu SaYaNg said...

GB::

sunat smp abis...hahahaha

SiLabiLabi said...

gile seks tol manusia itu..

kasi potong perabih je senang..

Pendedahan Exclusive : Adakah Ini Islam Dimata Dunia?
Buku YellowPages Hancur Guna Woofer
BlogSHOP : Jana Wang Tambahan

Mazidul Akmal Sidik said...

Salam.

Orang comel memang kerap menarik perhatian lelaki.

Jangan Acu publish nombor hp saya dah.

@cu SaYaNg said...

Silabilabi::

kalau lah semudah tu, dah lama dah buat...hehehehe

@cu SaYaNg said...

Abg Dul::

kalau abg dul termasuk dlm kategori yg sama,acu publish la...hehehehee

markus eijal ruhling said...

meh saya tolong selesaikan nak

@cu SaYaNg said...

En.Markus::

usah di layan org gile...biarkan je lah