Followers

Lelaki Separuh Bogel Berkeliaran Di Klang Parade

Wednesday, May 4, 2011

Terkejut baca tajuk tu??? tak percaya??? tengok ni

Photobucket

nie lagi

Photobucket

kat sini pun ada

Photobucket

Merata-rata ada orang lelaki separuh bogel kat Klang Parade nie

Photobucket

Photobucket

Eh..nanti dulu...jangan panik...
sebenar nya lelaki-lelaki tu semua ada lah peserta untuk
Pertandingan Mr.Klang Parade Body Building Championship
yang berlansung pada 01-05-2011...Ahad lepas

Acu ke sana dengan EE & Pinky
hadir untuk memberi sokongan kepada Don..kawan EE

Photobucket

Pertandingan bermula pada pukul 12 tengahari
dibahagi kan kepada 4 kategori...
kategori 65, kategori 70, kategori 75 dan kategori 80
kiranya kategori dibahagikan mengikut berat badan

Don masuk kategori 70...tapi rezeki tak menyebelahi dia
tewas pada peringkat saringan...
tak apa...nanti cuba lagi masa pertandingan Mr.Selangor ya..

Photobucket

Photobucket


Antara "bodyguard" acu yang datang untuk bagi sokongan pada Don

Photobucket

Setelah dua kali acu tengok pertandingan body builder nie
acu dah mula minat dengan dia ni

Photobucket

Bad...pemenang kedua untuk kategori 80
eh..kedua ke ketiga ek...lupa pulak...
dalam pertandingan Mr.Man 'O' Classic hari tu
Bad dapat tempat keempat...

Walaupun tak dapat tempat pertama tapi dia seorang
yang mempunyai ramai peminat...
setiap kali dia beraksi, dia pasti mendapat sorakan
paling gemuruh daripada penonton..

Habis pertandingan dalam pukul 5 petang
lepas makan, kami terus bergerak balik..



p/s:: besar kan badan brader nie??? http://www.emocutez.com

Photobucket



Photobucket
"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

6 xoxo:

The Red Rambutan said...

Acu - Category 100kg ada tak? aku nak join. koh koh koh koh koh koh koh koh koh.

@cu SaYaNg said...

En.Red::

coming soon

AzMask said...

ketul ketul..

@cu SaYaNg said...

AzMask::

tau tak pe...boleh kira ketulan kat badan diaorang

gadisBunga said...

depa sapu minyak bekas goreng ikan ke kat badan? ngeeee~

@cu SaYaNg said...

GB::

hahahahaa...bukan la yang
diaorang guna pewarna yg ada bling bling