Followers

WW#32:: "Bersikap Berhati-hati Dengan Lelaki"

Wednesday, February 15, 2012

Berdasarkan status nie

Photobucket

dengan menggunakan gambar nie

Photobucket


Acu minta Abang Dul teka

Photobucket

Nie hasil nya

Photobucket

Erk..."bersikap berhati2 dengan lelaki"
ada kemungkinan tak tu salah satu sebab acu belum berkahwin???
emmmm...




Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

12 xoxo:

kakcik said...

Kakcik tak ada akaun fb, jadi tak bolehlah nak main teka2 tu...

@cu SaYaNg said...

kakcik::

ooo...patut la aritu acu cari nama kakcik nak tagged gambar wani dalam FB dah tak ada

Mak Wardah said...

Acu cute...

gadisBunga said...

dah bagi belum 10sen tu bang dul? :D

h4ni3 said...

berhati-hati dgn lelaki tu bagus acu,
sebab skrg ni ramai lelaki yg suka amik kesempatan.. hihi.. peace.. :D

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Bagus berhati2 tu ... bukan sahaja dengan lelaki ... agama kita ada memberikan panduannya

@cu SaYaNg said...

Mak Wardah::

Alhamdulillah..tq kak :)

@cu SaYaNg said...

GB::

eh..bukan ke minta GB bayar kan??
hehehehee...

@cu SaYaNg said...

h4ni3::

ya betul..insyaAllah acu akan berhati2 :)

@cu SaYaNg said...

Uncle LF::

terima kasih uncle atas nasihat :)

kasihibu said...

acu sama dengan adik akak yg nurse tu
bila da lelaki yang dah terpesong dia cantas je, tak fikir apa dah
bak kata dato LF
agama Islam pun dah beri panduan kan?

@cu SaYaNg said...

kasihibu::

insyaAllah kak
acu akan sentiasa ingat nasihat2 yg berguna nie :)