Followers

Satu Lagi Kejutan Dua Dua Dua Kosong Satu Dua

Thursday, February 2, 2012

Tolong ngaku sapa hantar
12 kuntum roses + seekor beruang kecik

Photobucket


Sapa pun pemberi nya, acu ucapkan terima kasih




Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

14 xoxo:

Anaa said...

waweeeee... ada secret admirer.. dah sah2 ler EE yang hantar.. ari tu kan dah anto cekelat kat dia.. hikhik.. *blush* la pulak ye..

kakcik said...

Yang pasti, bukan kakcik yang bagi. :)

The Red Rambutan said...

Sama-sama! he he

@cu SaYaNg said...

Kak Anaa::

salah tekaan anda..sila cuba lagi ye
hehehee...
acu dah tanya EE..dia kata bukan dia antar

@cu SaYaNg said...

kakcik::

huhuhu..sapa la insan misteri nie :(

@cu SaYaNg said...

TRR::

ye ke tuan yg bagi????

[PCL] said...

kalau gitu...'sudah terang lagi bersuluh'..bakal suami yg punya angkara lah ni..hehe.

Eri-chan said...

peminat dari jauh kot.....

gadisBunga said...

omg!!!! bestnye acu!!!! :D

aku budak klang said...

heheh peminat la tu....bestnya ada secret admirer ni

@cu SaYaNg said...

PCL::

hah!!!! bakal suami???
wah..teruja nak tau nie sapa bakal suami acu..heheheee

@cu SaYaNg said...

Eri-chan::

x tau la jauh ke dekat
sampai sekarang tak tau sapa yg antar :(

@cu SaYaNg said...

GB::

teruja tu memang teruja tp jenuh dok pikir sapa empunya diri yg misteri sangat tu

@cu SaYaNg said...

ABK::

sesekali fikir memang best dlm diam ada orang peminat
dua kali fikir takut pun ada sebab minat dalam diam nie kadang2 boleh bertukar bahaya..hehehe