Followers

Pertemuan Dengan DJ Shaz

Thursday, February 16, 2012

Sms yang acu terima jam 4.11 petang Khamis (09-02-2012)

Photobucket

Alhamdulillah dapat juga acu bertemu dengan
si comel lote nie...DJ Shaz a.k.a Wani tuan punya blog [sini]

Seperti yang dijanji kan jam 6 petang acu tunggu Wani kat lobi hotel
dari jauh Wani tersenyum manis dalam kereta
Wani tak keseorangan, tapi berdua...dengan si kecil yang comel tu

Photobucket


Wani bawa acu ambil angin petang di Pantai Cahaya Bulan
sepanjang jalan, dengar Wani bercerita..pasal kerja, pasal keluarga
ya...acu menjadi pendengar setia :)

Photobucket


Pertama kali acu minum air kelapa susu...Wani yang ajar

Photobucket


dan pertama kali juga acu cuba "colek" nie...pun Wani yang ajar

Photobucket

Dating kami tak lama...dalam satu jam lebih saja
masa nak berpisah kat lobi, hati acu jadi sayu pula
bila si kecil tu menangis nak ikut acu :(
terpaksa Wani pujuk, keluar kereta bawa dia tengok air pancut kat depan hotel

Buah tangan yang Wani bawa untuk acu
thanks a lot ya Wani :)

Photobucket

Untuk yang rindu pada Wani, nie acu tempek dua keping gambar dia
tatap lah sepuas-puas nya ya :)

Photobucket


Photobucket






Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

11 xoxo:

kakcik said...

Entah bilalah dapat berjumpa dengan Wani (Acu juga) lagi...

Kakzakie said...

Anak kecik ikut Wani tapi si kakak tak ikut. Jauh terpisah dgn suami & anak wani tu ye...

Acu lama ke kat sana?

mama maman said...

besh nyer.. bila la dpt jumpa personaly ngan wani nih.. hehehe..:)

gadisBunga said...

kelantan panas ke acu? nampak wani mcm burn sikit.

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Rasanya macam dah lama kita tak jumpa ... Acu cakap2lah dengan kakcik tu .... nak tunggu sampai hari raya ke ?

@cu SaYaNg said...

kakcik::

acu insyaAllah boleh je nak jumpa bila2 pun...wani tu memang susah nak jumpa kak...nak kena g kelate le baru dpt jumpa dengan dia :)

@cu SaYaNg said...

kakzakie::

anak kecik dengan wani, kakak dengan suami wani...memang jauh kak..kesian dengan diaorang

acu kat sana dari 7/2 hingga 11/2..4 hari je pun :)

@cu SaYaNg said...

mama maman::

insyaAllah ada rezeki nanti dapat le jumpa personally dengan wani :)

@cu SaYaNg said...

GB::

panas gak la...acu pegi 4 ari tu pun balik dah kena tegur kulit gelap :)

@cu SaYaNg said...

Uncle LF::

Uncle dah rindu dengan kami semua ke?hehehee...insyaAllah nanti acu tanya kan pada kakcik :)

Aku Ibu Muda said...

baru brkesempatan tgok entry ni! nice! hehe...acu boleh tak emailkan gambar2 kita tu:

deejaywani@gmail.com

thanks!