Followers

Memang Rezeki Kami...

Friday, February 10, 2012

Quick update:

Alhamdulillah sudah tertulis petang semalam "rezeki" untuk kami berjumpa....

Kami??? Siapa "kami" tu???

Seperti yang acu maklum kan dalam entri sebelum nie
Acu teringin nak jumpa dengan Wani a.k.a DJ Shaz dari stesen radio Hot FM Kelate...

Maka nya Pantai Cinta Berahi menjadi saksi pertemuan empat mata kami...eh silap-silap pertemuan enam mata...
terlupa pula dengan si kecik yang comel dan manja tu

Walau pun cuma sekejap je tapi cukup lah sebagai pelepas rindu..heheheee

Banyak perkara yang Wani cerita kan dalam masa yang sekejap tu
Sedih pun ada gak bila tengok si kecik tu...pasti nya dia merindui ayah dan kakak dia kat KL sana nu...

Nanti lah acu story mory lagi ya
Gambar pun insyaAllah nanti acu upload kan

Yang pasti, acu dah peluk cium Wani untuk kawan-kawan yang rindu kan dia :)
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

14 xoxo:

kakcik said...

Terima kasih kerana peluk Wani untuk kakcik. :)

aku budak klang said...

wani tu mcm ada kena mengena dgn kakcik je kan..kalu tak silap la entry kakcik yg dolu2

Kella said...

amboi..sonot le tu ya... =)

Kakzakie said...

Kesian wani mesti rindu hubby dan si comel kakak tu kan...

ainnoraini said...

Seronok ye dpt jumpe wani...

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Acu dah sampaikan ke salam LF dan isteri .. kalau terlupa, tak mengapa? Bila nak balik ke BBB ni ?

Aku Ibu Muda said...

acu....waiting for pics...hehe...

eksaited!

@cu SaYaNg said...

kakcik::

sama2... :)

@cu SaYaNg said...

ABK::

wani tu dah macam anak kakcik dah kak...diaorang quite close juga :)

@cu SaYaNg said...

Kella::

mesti le sonok kak..bukan senang nak jumpa DJ fofular sorang nie..hehehee

@cu SaYaNg said...

kakzakie::

memang pun kak :(

@cu SaYaNg said...

Uncle LF::

acu dah sampaikan
wani pun ada baca komen kawan-kawan kat sini :)

@cu SaYaNg said...

kak ainnoraini::

seronok sangat kak walau pun cuma sekejap je :)

@cu SaYaNg said...

Wani::

tungggggggguuuuu..heheheee