Followers

Bila Diri Dilanda Bosan

Thursday, March 15, 2012

Kebosanan melanda disebabkan kes kat [sini]
jadi, balik dari kerja semalam acu singgah Giant
beli apa yang patut

Photobucket

Maka malam tadi terhasil lah benda alah ni

Photobucket

Puding Roti Marble tapi corak nya macam tak cantik je
rasa nya??? entah...tak tau lah sedap ke tidak
hahahahaaa....nanti kalau kata sedap kata masuk bakul sendiri pula
tak apa petang nanti ada lah kawan-kawan
yang akan dijadikan mangsa..hahahaa





Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

4 xoxo:

ainnoraini said...

memang rajin acu ni tau..kalau kite berjiran boleh jer kakain tolong rasakannya..pasti sedap tuu..

kakcik said...

Rupa tak sepenting rasa. :)

@cu SaYaNg said...

kak ain::

tak rajin mana pun tapi sebab bosan semalam tu yg buat tu :)

@cu SaYaNg said...

kakcik::

tu lah...harap-harap rasa dia ok la..hehehee