Followers

Syawal#7 Kali Kedua Beraya Dengan Mereka Berdua

Friday, August 23, 2013

Rumah terbuka mereka yang pertama acu kunjungi untuk Aidil Fitri 2013 nie
kali kedua beraya dengan mereka

Opppss!! Lupa pula nak bagitau sapa mereka tu...ngeeee

Okay, mereka berdua nie lah yang acu maksud kan

 photo Picture1_zpsd5fe9f6b.jpg

Kenal???

Mesti lah kan... rasa nya satu dunia kenal mereka berdua nie kan??

Wajah ceria kedua mereka walaupun keadaan diri ayahanda Tun
tidak berapa sihat

 photo Picture2_zps55c1f26d.jpg
 photo Picture3_zpse26ff3c6.jpg
 photo Picture5_zps58a94aaf.jpg
 photo Picture6_zps7f400f0b.jpg
 photo Picture7_zps1c57bbb6.jpg
 photo Picture8_zps562470ce.jpg

Owh ya..! acu bukan pegi seorang diri ke rumah Tun
acu bawa bersama dua orang anak saudara acu
selama nie diaorang cemburu tengok acu je dapat jumpa Tun
so, ahad lepas (18-08-2013) impian mereka jadi kenyataan

 photo Picture4_zps5edbb2a5.jpg

Juga bersama dengan Kak Shida; kakak yang acu kenal
thru page Tun Dr. Mahathir di Facebook

 photo Picture12_zpse452c728.jpg

Seronok tengok keterujaan anak-anak sedara acu dapat jumpa Tun
cuma sayang nya tak ada rezeki diaorang nak bergambar bersama Tun
disebabkan masalah kesihatan Tun
tak pe insyaAllah ada rezeki nanti acu bawa lagi ye

Lepas kenyang makan kan... kami kan.. bawa diri yang kekenyangan nie
ke padang golf kat Mines tu...

Orang lain sibuk dok pi beraya rumah Tun
kami bertiga pula sibuk dok bergedik kat padang golf...kuikuikuikui..

 photo Picture9_zps3eea8780.jpg
 photo Picture11_zpsa4bd0da8.jpg
 photo Picture10_zps7c25a468.jpg

Alaaa.. sekali sekala terlepas masuk dalam nie
tak salah kalau kita ambil kesempatan kan???







Photobucket

7 xoxo:

AzeedA said...

alaaaaa jeluzzzz jugakssssss hihihihiii
Salam Aidilfitri ye Acu!

JunAina said...

Kalau akak tahu Acu pergi mahu akka konvoi sekali!

Jelez.

Azian Elias said...

amboiii.. sakan beraya yee.. siap posin2..

DarLing Pya said...

kak azeeda::

hehehehe...salam aidilfitri kak

DarLing Pya said...

kak jun::

la tak tau lak kak jun nak ikut
pjg umo thn dpn kita p sama ya :)

DarLing Pya said...

kak azian::

hehehee... lepas gian bergedik :D

makchaq said...

Ala jeleznya makchaq... Klu tau boleh ikut... Pi rumah Tun la... bukan pi padang golf....