Followers

Terima Kasih Lazada

Wednesday, November 16, 2016

Kenapa ucap terima kasih kat Lazada??

Sebab Lazada buat sale #LZDMRevolution
dia bagi diskaun kaw-kaw punye

Ni pertama kali Cik Darling beli barang dari Lazada
selalu tengok kawan-kawan beli
kali ni terjebak sebab harga yang ditawarkan berbaloi

Cik Darling berli mesin basuh automatik 7kg jenama Sharp
dengan harga cuma RM599.20
harga asal RM749.00




Murah ke mahal?
bagi Cik Darling dah rasa murah dah
memang ada lagi murah daripada tu kat Lazada
tapi brand lain la

Tawaran dibuat oleh Senheng
servis tip top.. penghantaran pun cepat
Dua hari dah dapat barang

Mesin basuh Cik Darling yang lama juga bernama Sharp
bukannya tak boleh guna.. tapi sebab mesin tu manual
lepas tu, spin nya dah tak boleh naik sampai ke 0
dia berhenti sampai nombor dua je



Lagi pun usia mesin basuh ni dah nak menghampiri dua dekad
kakak Cik Darling beli mesin ni pada tahun 1999
tengok.. ada bukti lagi tau



Jadi, Cik Darling rasa dah tiba masanya tukar yang baru
yang lama ni, Cik Darling bagi je pada adik yang hantar barang tu
terpulang lah apa dia nak buat.. nak guna sendiri atau nak jual
Cik Darling halalkan sahaja

Yeeayyyy!!! Ada mesin basuh baru..!!!!


2 xoxo:

Anis Azalea said...

Abad tu dah 200 tahun ker..hehe gurau2 jangan marah..mestu tersalah type kan..pergh mesin manual tak mampu dah nak pakai..tunggu2 lak..murah dah sangat tu.

Darling Pya said...

Anis:

Hahaa.. silap la
dah dibetulkan dah
Thanks ya anis tegur kita :)