Followers

WW#53:: My First Pavlova

Wednesday, June 20, 2012

Rugi pula buat selapis je

Photobucket

Tapi acu puas ati....sekelip mata licin semua
dapat pujian daripada anak-anak saudara acu kat kampung
acu?? senyum lebar hingga ke telinga...hehehehee


Photobucket

23 xoxo:

Daddy Ziyyad said...

lepas ni buat banyak banyak banyak lapis tauuu....pavlova, ramai yg suka..:)

ummiarissa said...

saya masih tak pernah makan,tak pernah tengok pavlova ni..nak sebut pun payah...tapi rata-rata blog dan fb asyik sebut je makanan ni...mana nak cari ye?rasa apa ye?

gadisBunga™ said...

nakkk!!!!

kakchik@ella said...

pasni buat utk kita sekali tau. hehe.

JunAina said...

Acu. Boleh oder tapi kita nak berlapis2 punya.

NaJiHaH SaLLeH said...

jelezzznya acu ...nk jgk pavlova...ruginya xikt blik ...huhuhu

Papa Mifz said...

1st time buat..then dapek lak pujian..hebat la tuh makno nyer...:)

ainnoraini said...

Kalau dpt pujian mmg sedap la yu acu...
Nak jugak rasa..

Eri-chan said...

pergh acu pandainya buat..sedap betul ni..

Bitt (doubleIS) said...

scrumptious!!!! kena buat berlapis2 kan sebab sedap sekali ngap terus nak lagi dan lagi..akekkeke

@cu SaYaNg said...

Daddy Ziyyad::

a'ah....lepas nie nak buat yg byk lapis lak :)

@cu SaYaNg said...

ummiarissa::

Pavlova nie rasa telur sbb lapisan bwh tu telur putih semata2...pastu yg jd sedap sbb kita makan dgn whipping cream & fresh fruit...nak rasa?? acu boleh buat kan utk ummi :)

@cu SaYaNg said...

GB::

boleh...nanti acu buatkan utk GB :)

@cu SaYaNg said...

KC::

insyaAllah boleh :)

@cu SaYaNg said...

Kak JunAina::

erk...nak oder???
boleh...boleh...nak brape lapis??
iye2 je kan...hehehehee

@cu SaYaNg said...

Najihah::

tu la...sapa suruh tak balik :p

@cu SaYaNg said...

Papa Mifz::

tak de lah hebat mana pun...sebab folo resepi memang le sedap..hehehee

@cu SaYaNg said...

kak ain::

insyaAllah ada rezeki nnt acu buat :)

@cu SaYaNg said...

Eri-chan::

memang sedap...tak dinafikan..hahahaa

@cu SaYaNg said...

Bitt(double S)::

yesszaaaa...lepas nie nak try buat berlapis2 lak :D

anaa said...

sedappp kannnn.. :).. gathering next time, jangan lupa bawakk.. hee..

Azian Elias said...

akak kalau dessert ni kan acu, memang sukaaa...

Liza Razak said...

aduh..terus teringin nak makan bila tengok