Followers

Peneman Setia..

Wednesday, June 23, 2010

Minggu lepas seminggu acu terbongkang je kat umah
tak keja...mc..dan cuti rehat..
acu kena serangan gastrik...huhuhu
nie semua gara2 tahan makan la nie...aduih...

Alhamdulillah minggu nie acu dah ok..dah mula keja...
tapi makanan sentiasa kena ada disisi acu...huhuhu
terbang segala diet..uwaaaaaaaaaaaaaa...
tapi yang paling penting, acu kena ada benda nie

ya..minuman YAKULT...bagus sebenar nye minuman nie
kalau sesiapa yang mengalami masalah angin dalam perut
elok lah amal kan minum YAKULT atau pun VITAGEN LB
Alhamdulillah sejak acu minum YAKULT nie hari-hari
perut acu kembali ok...

lepas nie, acu dah tak berani nak skip makan lagi dah
terasa seksa sangat kena gastrik aritu...
sengsara jiwa raga...hehehehe...


Add Image

14 xoxo:

Khairunnisa' said...

Walaupun ia mahal, but is worth it :D

cik panadol said...

ok ke minum ni?sy bru dapat gastrik baru2 ni...seksa bile sakit...kalo betol2 ok, nk gak try amalkan...

@cu SaYaNg said...

Khairunnisa'::

betul tu...mahal tapi bagus

kakcikseroja said...

Adoiii.... itu yang tak sanggup nak berdiet tu! :)

@cu SaYaNg said...

cik panadol::

saya minum nie pun atas nasihat doktor..cuba la amalkan..insyaAllah perut kita akan rasa selesa..

@cu SaYaNg said...

kakcik::

dulu acu x de masalah nk diet kak
tapi since dh kena gatrik nie sangat la susah nk berdiet..baru seminggu diet dah kena gastrk..huhuhu

aramis2177 said...

datin,
aku pun ada gastrik gak..mmg seksa gila kalau kena.....hang jgn duk tahan2 makan sgt.....
tp yakult nih mmg baguih.....cuma mahai laa sket....xpa laa....hang kaya!heeeeeeee

LotsOfLove-Pearls said...

jaga kesihatan sayang..

*adik LOL selalu gastrik.
LOL selalu marah dia coz selalu skip makan. dah tu nanti sakit, teruk tau.
dah lah berjauhan..
susah hati LOL..

*untuk acu, makan tau..
jaga kesihatan.

Benrauf 2.0 said...

macam tak berkesan jek. mungkin perut saya dari spesies lain kot.

kamalnzura said...

hang duk on diet lg ka piah..?
kalau sakit2 jadinya..xpyh la...
jd cam haku..xpyh diet..mkn aja kejanya...muahaha...

pssttt...yg aku 'beli' kt hg hari tu pun, lum mula lg...hari tu kecoh aja lebih..muahaha

@cu SaYaNg said...

aramis2177::

banyak la hang punya kaya..:P
eh..silap..amin..mudah2an satu ari nanti aku jadi kaya betul...

@cu SaYaNg said...

LOL::

thanks dear..lepas nie dah tak mau skip makan lagi dah..huhuhu

@cu SaYaNg said...

Benrauf::

emm..mungkin jugak..kena check tu

@cu SaYaNg said...

kamalnzura::

aritu konon2 nk diet la tapi dah gastrik terus berenti..huhuhu