Followers

Tinggal Sejarah...

Tuesday, June 22, 2010

Tepat pukul 10 malam tadi...Malaysia kehilangan
satu warisan berharga
yang tak mungkin
dapat dimiliki kembali...sedih...









::gambar ehsan dari Mr.Google::



8 xoxo:

kakcikseroja said...

Memang sedih.. tapi, siapalah kita hendak membantah!

@cu SaYaNg said...

tu lah...
sedih sangat...

echah_syed said...

yg tinggal hanya kenangan...! :(

Hapiz Rahman said...

tgk juga dalam berita n akhbar tadi.. No komen..

diriku said...

ada gmbr je lh yg tnggl..

kamalnzura said...

115 tahun tuuuuuu

ubi said...

sayangnyaa..~~~

Benrauf 2.0 said...

teringat masa diorang nak robohkan stadium negara dulu, hampir-hampir tak ada siapa yang tau. nasib baik ada segilintir yang beri kesedaran. malangnya untuk kali ni tak ada siapa yang menggerakkan bantahan. risau juga lepas parlimen pindah nanti, ada kemungkinan semua taman-taman dan bangunan kat situ akan dilupuskan sekali sepuluh tahun kemudian. sedih bila memikirkannya.