Followers

Weekend Yang "Bersih"

Monday, July 11, 2011

Semalam acu lepak kat rumah je
terasa malas nak keluar ke mana-mana
cuma pagi tu je acu keluar ke Pasaraya Giant
depan rumah acu untuk beli barang dapur
selebih nya melepak depan TV
kemas rumah...basuh kain baju...makan...tidur..hehehee

Lepas asar tu tiba-tiba datang semangat rajin nak bersih kan dapur
sebab acu nak cari sarang semut
banyak gile semut kat rumah acu
pantang letak makanan pasti akan ada "event" besar punya

Hasil nya semalam...dapur acu macam di landa garuda lah
tapi nie dah separuh jalan baru teringat nak ambil gambar..hehehe

Photobucket

Photobucket


Kemas sana..kemas sini...keluar kan sana...keluarkan sini
akhir nya acu jumpa juga sarang nya...
dia buat sarang dalam bekas acu isi teh..iskh..iskh..
tapi padan dengan muka acu...dah lama tak berusik bekas tu
sejak perut acu asyik problem..acu dah berhenti minum teh
jadi, dah lama la bekas tu tak berusik

Alhamdulillah maghrib tu dah selesai semua nya
lepas sapu...pasti nya la kena mop pula
penat??? fuhhhhh...basah baju berpeluh..meleleh-leleh..

Photobucket

Photobucket


Bila dapur dah cantik...semangat memasak tu berkobar-kobar
dalam pukul 10 malam acu buat makaroni bakar
untuk di buat bekal sarapan hari ni

Photobucket

Photobucket


Lepas nie kena rajin memasak semula
dah muak makan makanan yang dibeli....



Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

8 xoxo:

AzMask said...

cantik dapur acu..

gadisBunga said...

acu, nakkkkk.... :D)))))

@cu SaYaNg said...

Azmask::

baru kemas nampak cantik la kak
ce tengok lepas nie...tak sanggup akak nak masuk dapur acu...hahahaa

@cu SaYaNg said...

GB::

boleh...kena mai amik kat opis acu la...hehehee

fazemy said...

Makaroni bakar? Cam menarik jee...hehe itu yg teruja.

@cu SaYaNg said...

fazemy::

hehehe...makaroni tuna...konyang perut ari nie :D

NM02 said...

ai plak membersihkan mata... hahahaha

@cu SaYaNg said...

NM02::

hehehee