Followers

Fikir-fikir Kan Lah Kata-kata Pakcik Tanpa Nama Nie

Tuesday, July 12, 2011

acu nak share video pasal pakcik nie
acu tau ada antara kawan-kawan yang dah tengok video nie
dan acu tau pasti ada juga yang belum kan???




Cerita pasal pakcik nie boleh di baca di sini atau pun di sini




Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

6 xoxo:

AzMask said...

Mesti banyak kesah menarik dari pakcik ni kan.

Belum pernah terserempak dengan pakcik ni lagi.. Tahun 1998 - 2001 setiap hari melalui sogo pagi & petang, tapi serius tak pernah jumpa pakcik ni. Cuma sejak 9 tahun kebelakangan ini dah tak jejak kaki ke sogo. Kalau jejak pun setahun sekali.

NM02 said...

ala... tak leh nak tgk...


acu, kalu free, email kat kite bleh?


niezzareenamemory2@gmail.com

gadisBunga said...

ala....saya takde speaker kat opis....

headfon pon takdak....

@cu SaYaNg said...

Azmask::

Masa lum ada keta selalu gak acu turun kat star lrt sogo..lalu kat sogo tu tak penah sekali pun jumpa pakcik nie...

@cu SaYaNg said...

NM02::

sori kak...acu tak donlod pun video nie...ce akak tegok kat youtube

@cu SaYaNg said...

GB::

tak dapek nak nolong nye