Followers

Movie Day:: Autobots Vs Decepticon

Monday, July 4, 2011

Tarikh:: 30 Jun 2011
Tempat:: Pavilion, Kuala Lumpur

Nie entri dah basi...patut nya update last week
tapi banyak yang nak diuruskan minggu lepas
terus terlupa nak update

acu & EE menutup bulan Jun 2011
dengan menonton wayang Transformer Dark Of The Moon
di GSC Pavilion KL



Awal cerita memang terasa lemau je
lakonan heroin baru; Rosie Hungtington
menggantikan Megan Fox pun macam tak berapa best je
harap badan saja seksi...lakonan "keras"
(cewahhh...komen macam bagus je...hehehehe)


Dah lepas 45 minit tu baru la tak senang duduk
padat dengan segala macam aksi...
sekali sekala acu membayangkan yang kejadian tu
berlaku di dunia nyata...macam mana la agak nya ye...


Seperti biasa la Prime tetap menjadi hero penyelamat dunia manusia


Nak tau lebih lanjut, kena la nonton sendiri ye

Budak comel nie bukan geng Autobots atau pun Decepticon ya..hehehe

Photobucket



p/s::gambar ehsan en.GooGLe




Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

4 xoxo:

NM02 said...

hi acu!

pe kabo?

@cu SaYaNg said...

NM02::

Alhamdulillah acu sihat :)

AzMask said...

Dak baju pink tu acu kan.. Acu dah nampak kecik sikitlah... wit wit..

@cu SaYaNg said...

Azmask::

ye kak...tu saya...
tak kecik mana pun...tu berlindung di sebalik tiang je tu...hehehee