Followers

Harimau Malaya Ada Kelas!!!!!!

Monday, July 18, 2011

Sabtu lepas acu antara rakyat Malaysia
yang tidak ketinggalan menyaksikan perlawanan persahabatan
antara pasukan Malaysia dan Liverpool

Acu ke sana dengan Anuar, Amzar & Afikah
malas nak cerita panjang
sebab semua dah tau keputusan nya kan??
jom kita layan gambar....

Suasana sekitar stesen LRT

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kegamatan di perkarangan Stadium Nasional Bukit Jalil

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Dalam Stadium...

Photobucket

Photobucket

Detik-detik Malaysia mendapat gol pertama

Photobucket


Walau pun kalah 3-6 tapi kami tetap gembira
sekurang-kurangnya Malaysia tak pulang dengan Z.E.R.O

Photobucket


Masa untuk berebut LRT untuk pulang pula

Photobucket


acu betul-betul enjoy dengan anak-anak saudara acu
hasil nya sampai hari ni suara hilang....hehehee



p/s::kredit gambar untuk Anuar & Afikah




Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

4 xoxo:

gadisBunga said...

team malaysia memang kelass!! sokong!

Eri-chan said...

kalau kelantan lawan terengganu penuh mcm tu tak?

@cu SaYaNg said...

GB::

Semangat penyokong lebih membara..hehehe

@cu SaYaNg said...

Eri-chan::

emm...tak sure lak