Followers

Semua Iklan Boleh Kat Mudah.My...Hahahaha

Tuesday, August 16, 2011

Betul atau tidak atau cuma sekadar edit acu pun tak pasti
ni acu ambil dari kotak email acu...

Ni antara iklan-iklan yang ada dalam dalam Mudah.my















Kalau betul ada, memang lawak la pula...
kalau tak betul anggap lah ia hanya untuk hiburan semata


Photobucket
"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

5 xoxo:

kakcik said...

Hmmmm.... macam2!

NM02 said...

sape ek yg beli tepon pemilik si mati tu.. alamak...scary plak!

gadisBunga said...

ini adalah salahguna. hihi~

V.I.C @ D.I.A.N.A said...

Admin mudah tak tapis ke? Apa pun... mmg lucu.

Eri-chan said...

duda kesepian..sungguh sepi hidupmu. ditinggalkan isteri atas sebab2 tertentu...~~tak mahu cerita takut takde sape nak...