Followers

Hujung Minggu Pertama Di Bulan Ramadhan

Tuesday, August 9, 2011

Tarikh:: 06-08-2011
Lokasi:: Bangi Golf Resort

Pertama kali berbuka dengan EE untuk Ramadhan tahun nie
dan ni juga lah kali pertama acu berbuka kat luar
setiap hari sejak hari pertama puasa, acu berbuka di masjid
lepas berbuka terus tunggu hingga habis terawikh...senang...

Makan buffet...tapi terasa macam rugi saja
sebab makanan nya tak banyak pilihan...
tak berapa sedap pun iye juga...
emm...mungkin tak kena dengan selera tekak kami kot

Dengan tempat makan nya yang tertutup
pengedaran udara kurang bagus...bila dia bakar makanan
asap-asap tu belegar kat dalam ruang makan tu...
terasa seperti sesak nafas je...

Photobucket


Nie saja yang kami makan....dikongsi berdua

Photobucket

Photobucket


Muka awal ceria saja masa nak tunggu waktu berbuka...
tapi bila dah berbuka...rasa tak puas hati...

Photobucket





Tarikh:: 07-08-2011
Lokasi:: Restoran Chop & Steak, Kampung Baru

Ahad pula acu keluar berbuka dengan 2 anak saudara acu; Ana & Anuar
acu suruh Anuar buat pilihan apa yang dia nak makan
ya lah...orang tinggal kat asrama la kata kan
mestilah ada makanan yang diidamkan...

Sms dari Anuar "teringin nak makan western la.."

Hajat hati, acu nak bawa diaorang makan di Bangsar
tapi Anuar cakap dia nak makan kat Kampung Baru
sebab boleh pergi bazar Ramadhan kat sana..nak beli roti john

Jadi, acu ikut saja...
Ana datang dari Shah Alam ke rumah acu
kemudian kami ke KL ambil Anuar kat asrama
terus ke Kampung Baru...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Lepas makan, acu hantar Anuar balik
sampai Kajang, Ana terus gerak balik ke Shah Alam

Tak sabar nak tunggu hujung minggu nie
nak balik makan masakan mak....owh!! rindu nya!!!!!!





Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

6 xoxo:

AzMask said...

Buffet sekarang pun dah mahal kan acu..

gadisBunga said...

buffet tak berbaloi la kan acu?

NM02 said...

ai selalu pegi chop & steak kat selayang

@cu SaYaNg said...

Azmask::

sebab mahal la yg rasa tak berbaloi makan tu kak...

@cu SaYaNg said...

GB::

ada tempat yg acu rasa ok..tp yg BGR nie acu memang x recommend la..

@cu SaYaNg said...

NM02::

owh..dah banyak juga cawangan dia ek..