Followers

Perhatian Ibu-Ibu Yang Membuat Kuih Raya!!!!

Thursday, August 4, 2011

Kepada kakak-kakak...makcik-makcik....pakcik-pakcik...atok-atok...
nenek-nenek....yang nak buat kuih raya...hati-hati...
jangan guna butter nie ya....

Untuk makluman dan perhatian semua umat Islam. Berhati-hati semasa
membeli belah bahan makanan di pasaraya…pastikan butter (mentega)
yang dibeli adalah halal, bukannya mentega seperti di bawah ini...


Dipanjangkan Memo Makluman daripada Bahagian Penyelidikan, Jabatan Agama Johor
yang mendapati mentega jenama Golden Churn Creamery Butter
keluaran New Zealand mengandungi DNA babi…





Hati-hati ya kawan-kawan semua...


p/s::gambar semua ehsan en.GooGLe



Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

2 xoxo:

Eri-chan said...

taktaula pernah makan ke tak butter ni..alahai...kalau kat hotel2 tu mcm mana pulak ek..kita pun taktau apa bahan diorang guna

gadisBunga said...

prof saya cakap asalnya mentega ni halal. bila dah masuk mellaui singapore tu yg depa tambah lemak babi, sedangkan depa tau tau bende tu haram bagi org islam..