Followers

Video Pelajar Malaysia Yang Di Rompak Di London

Thursday, August 11, 2011

Sedih nya tengok video pelajar Malaysia yang kena pukul dan kemudian
dirompak semasa keganasan yang berlaku di London baru-baru nie....



Mangsa Asyraf Hazlan; merupakan pelajar tajan MARA...
akibat serangan tu dia cedera di bahagian rahang...
yang paling kesian nya...masa kena pukul dan rompak tu dia dalam
perjalanan untuk berbuka puasa di rumah kawan dia...

Sayu nya hati dah lah kat tempat orang...seorang diri pula tu...

Tiba-tiba saja acu jadi takut pula...
sebab acu selalu ke Vietnam seorang diri...
iskh...Nau'zubillah...mohon di jauh kan Allah
daripada perkara-perkara yang buruk macam nie...




Photobucket

"SomeDay I Will Be Queen' But I Will aLways Be MyselF"

4 xoxo:

gadisBunga said...

nampaknya kita kene hati2 la acu...

NM02 said...

acu gi vietnam wat pe sorang2?

@cu SaYaNg said...

GB::

ya...wajib berhati2...walau pun tempat tu kita selalu pegi

@cu SaYaNg said...

NM02::

"kampung" kedua acu...heheheee