Followers

Birthday:: Kejutan Pagi Jumaat Lepas

Friday, February 5, 2016

Yang ni memang betul-betul buat Cik Darling terharu
datang kerja pagi Jumaat lepas sekali tengok ada kotak kat atas meja
bila buka tengok ada sebiji kek yang cantik dan sweet color nye

 photo Picture41_zpswks3pnbc.jpg

Kek yang dibuat oleh kak Ida
kak Ida ni staf kat ofis Cik Darling yang satu lagi
(tempat Cik Darling di pinjamkan untuk dua tahun)
sebelum ni kenal dia gitu-gitu je
tapi kenal rapat dengan dia tak sampai setahun pun lagi

 photo Picture43_zpsdc4cjnmj.jpg

Dalam gambar tu kak Ida bertudung oren berdiri sebelah kanan sekali

Sebab tu lah Cik Darling rasa sangat terharu
sebab kek ni daripada air tangan dia bukan nye beli
kek nye pun sedap.. isi dalam nye kek oren

 photo Picture42_zps3jxrqmjr.jpg
 photo Picture44_zpse6aoujcy.jpg

Terima kasih banyak-banyak kak Ida
Cik Darling hargai sangat-sangat










Photobucket

0 xoxo: