Followers

~Bual Bicara~

Wednesday, June 11, 2008

Jam dah pukul 12am...
acu nye mata tak ngantuk lagi
ramai anak2 sedara acu ada kat umah
dah lama sangat dah acu tak jumpa diaorang
so, bila dapat berkumpul macam nie

banyak le bende nak di cerita kan

acu lak memang suka melayan diaorang nie semua
syok dengar cite2 diaorg nie...macam2 ada
acu layan aje...

malam tu kami berborak sampai pukul 2am
seronok sembang sampai tak sedar dah pukul 2

kakak acu dah brape kali marah suruh tutup lampu
dia nak tido...hehehehe
tapi sapa pun tak layan...semua syok sembang

sembang pasal kenangan bercuti ke
Genting dengan acu
sembang pasal study diaorg

sembang nak ajak acu bercuti lagi...diaorg nak ajak acu pi Melaka lak
sembang pasal henpon
macam2 lagi lah...

macam tu lah acu bila sesekali berkumpul
acu memang akan tetap jadi pendengar setia
apa saje diaorg nak cerita, acu dengar
acu memang seorang yg sporting ;)


this are some photo yg acu snap masa tengah berbual ngn diaorg::






0 xoxo: